DISKUZE

LIKE FACEBOOK

NÁVŠTĚVNOST

Dnes13
Včera167
Tento týden180
Tento měsíc2794
Total90913

MAPA STRÁNEK


     


      Nedílnou součástí naší firemní strategie je poskytovat zákazníkovi záruční a pozáruční servis a prohlídky na plynová a elektrická zařízení. Zejména pak na plynové a elektrické kotle, zásobníky, ohřívače...

      Montujeme kotle VŠECH výrobců, dále pak uvádíme do provozu a servisujeme tyto: Dakon, Baxi, Junkers, Buderus, Viessmann, Mora, Moratop, Protherm, Thermona, Viadrus, Brötje, Immergas, Vaillant, Karma. Z ohřívaču pak: Dražice, Tatramat, JohnWood, Quantum.

      Z elektrospotrebiču pak montujeme, spouštíme a servisujeme podstatnou část domácich spotřebiču a elektrokotlů. Dále pak u těchto spotřebiču provádíme revize a prohlídky dle příslušných norem.





NEZAPOMEŇTE....!!!!


Plyn: Jak často kontrolovat plynové spotřebiče

Všeobecně se jedná o roční servisní prohlídky. Plynové spotřebiče spadají do kategorie vyhrazených plynových zařízení kde je ze zákona o provozování plynového zařízení nutné 1 x ročně provádět servisní kontroly plynových spotřebičů do 50 kW (vize sekce REVIZE PZ, EZ a KZ).


Plyn: Plné uznání záruky.....???

U nových plynových kotlů, které jsou v záruce, je jednou z podmínek pro případné uznání záruky i roční servis prováděný smluvní servisní firmou výrobce. Tato pravidelná servisní prohlídka plynového kotle by měla být provedena nejdéle 12 měsíců od data uvedení plynového kotle do provozu, případně od provedení předchozí servisní prohlídky. Tyto prohlídky doporučujeme provádět mimo topnou sezónu - tj. od dubna do konce srpna. To by mělo platit i u plynových kotlů, které byly do provozu uvedeny během topné sezóny. A to hlavně pro velké vytížení servisních techniků, zejména těsně před zahájením topné sezóny z důvodu provádění oprav nefunkčních spotřebičů.


Plyn: Co je to roční pozáruční servisní prohlídka...??

Roční pozáruční servisní prohlídka se skládá z vyčištění primárního výměníku, vyčištění hořáků, seřízení plynové armatury ( tlak plynu na hořáku ), kontrola účinnosti spotřebiče, dotlakování expanzní nádoby, kontrola funkčnosti plynového kotle a jeho bezpečného provozu. V případě, že Váš kotel provozujete v regionu, kde máte nekvalitní vodu ( vápenec, tvrdá voda ) může dojít k ucpání jak primárního výměníku, tak i sekundárního výměníku či zásobníku. I takto znečištěný kotel se dá vyčistit pomocí čistící pumpy a chemických přípravků.


Plyn: Proč roční servisní prohlídku...??

Po provedení roční servisní prohlídky se zvyšuje účinnost plynového spotřebiče a zároveň se prodlužuje i jeho životnost. Při roční prohlídce se dají odhalit kapající spoje, které mohou mít zapříčinit poruchu dražší součásti kotle.


Plyn: Proč si nechat vyměnit vysloužilý spotřebič

V první řadě je to z bezpečnosti provozu starého spotřebiče. Starý plynový spotřebič není vybaven senzorem spalin proti zpětnému tahu komína a se spojením špatného přívodu vzduchu do místnosti spotřebiče se stává starý spotřebič nebezpečný. Nejčastěji to bývají průtokové ohřívače Mora - PO 35, PO 371, PO 371, kotle Mora - 663, 664, 666, 668, 669, 670, 671 dále pak i starší typy kotlů Destila, Gasex, Viadrus, Dakon, Vaillant. V druhé řadě je to ekonomika provozu plynového spotřebiče v jeho spotřebě a v jeho servisu, který je nutný pro udržení jeho funkčnosti. Pro ekonomičnost provozu se vyplatí nainstalovat nový spotřebič, který sám o sobě je většinou vybaven základní regulací výkonu, kde si kotel řídí výkon dle potřeby. Pro dosažení co nejlepší účinnosti zařízení je možné ke kotly připojit ekvitermní regulaci, která přímo komunikuje s kotlem a může Vám ušetřit 20 až 25% nákladů na topení.


Elektrika: Servis a prohlídky elektrických zařízení

U elektrických zařízení (elektrokotle, ohřívače, klasické spotřebiče či nářadí) se jejich prohlídky řídí poněkud specifičtějším způsobem (viz sekce REVIZE PZ, EZ a KZ).